Νομίζω ότι έχω Υπνική Άπνοια. Τι μπορώ να κάνω;

Η υπνική άπνοια είναι μια διαταραχή στον τρόπο που ο ασθενής αναπνεύσει κατά την διάρκεια του ύπνου. Επειδή η αναπνοή κάνει επαναλαμβανόμενες μικρές διακοπές, το επίπεδο του οξυγόνου στο αίμα μειώνεται και οι παλμοί ανεβαίνουν. Αυτές οι διακοπές διακόπτουν και τον ύπνο ακόμη και αν ο ασθενής δεν θυμάται να ξυπνήσει.

  1. Μελέτη ύπνου
    Η μελέτη ύπνου είναι ειδική εξέταση για την διάγνωση της υπνικής άπνοιας που μπορεί να γίνει είτε στον νοσοκομείο είτε στο σπίτι. Είναι ιδιαίτερα σημαντική εξέταση, καθώς θα επιβεβαιώσει την διάγνωση, θα καθορίσει σε ποιο βαθμό και για ποιο λόγο συμβαίνει. Αυτό είναι απαραίτητο για να δοθεί η κατάλληλη θεραπεία
  2. Δίαιτα
    Η υπνική άπνοια είναι πολύ πιο συχνή σε ανθρώπους με επιπλέον κιλά. Το λίπος στην περιοχή του λαιμού πιέζει και φράζει τους αεραγωγούς. Χάνοντας βάρος, τα επεισόδια της υπνικής άπνοιας μειώνονται έως και εξαφανίζονται.
  3. Κοιμηθείτε στο πλάι
    Όταν κάποιος κοιμάται ανάσκελα, οι αεραγωγοί δέχονται μεγαλύτερη πίεση με αποτέλεσμα να κλείνουν πιο εύκολα. Αν κάποιος κοιμάται στο πλάι, προστατεύει τους αεραγωγούς από αυτή την επιπλέον πίεση, μειώνονται τα επεισόδια άπνοιας.
  4. Φορέστε την μάσκα σας
    Αν ο γιατρό σας, σας έχει χορηγήσει μάσκα θετική πίεσης για το πρόβλημα της υπνικής άπνοιας, είναι απαραίτητο να φοράτε την μάσκα κάθε φορά που κοιμάστε. Αν δεν φοράτε την μάσκα το πρόβλημα παραμένει.
  5. Μην οδηγείτε νυσταγμένοι
    Εξαιτίας τον πολλών μικρών αφυπνίσεων λόγω τις διακοπής της αναπνοής, οι ασθενείς με υπνική άπνοια είναι πολύ εύκολο να αποκοιμηθούν. Είναι σημαντικό να φροντίσετε να μην συμβεί αυτό όταν οδηγείται αφού θα μπορούσε να έχει ολέθριες συνέπειες.

Μάθετε περισσότερα από τους ιατρούς της Pneumocen.